LA ☀️

Då blev det kväll igen och vi är nöjda med dagen. Vi kom fram hela och rena trots magont och klagande. Vi åkte igenom Hollywood Bw, tog lite snabba foton och stannade sedan för att gå Walk of Fame. Lite mesigt får jag tyvärr tillägga, hehe! Trodde det skulle vara mycket större och snyggare. Men såg många namn jag kände igen, bla Johnny Depp, Meryl Streep, Chris Rock etc! Fick dock bara fotat  med kameran och inte sö många med ipaden, såg även den kända Hollywood skylten, va supercoolt! 

Körde igenom Beverly Hills, där alla kändisar bor.. Såg inga tyvärr dock! Sedan va det dags att åka till Hostellet, vi sa hejdå till vår ledare, trevlig tjej men lite dåligt organiserat, hon va väldigt ny detta dock. Hon fick ett tack kort och kramar från oss alla. Sedan såg inte vid e andra tjejerna från våra grupp, skönt enligt oss! Jag, Johanna och Mathilde fixa oss sedan gick vi ut för middag. Hade en mysig kväll, dags att sova! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0