Sista dagen i Vegas!

Den sista dagen va supermysog och alldeles lagom sightseeing. Jag och Vanessa hade sovmorgon medan de andra hoppade fallskärm, galningar! Inget jag skulle våga göra hehe. Blev en sen frukost och fick även skypat lite med familjen. 

Vi började röra oss utåt runt 4-5 tiden för stt fota lite och även bege oss mot ett ställe att käka middag på. Jag hade verkligen sett framme mot att käka på Heart Attack Grill, men de andra va inte supertaggade på det, så jag ville heller inte puscha det. Fick bli Dick's last resort, va helt ok mat. För dyra priser, men de som jobba där va hur goa som helst haha! Bilder kommer ~

Brist på bilder då de flesta jag tar är med kameran och kan ikke överföras direkt till ipaden ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0