Mini-shopping!

Blev att jag handlade lite under långhelgen. Hittade en super söt hatt med kattöron och ett armband med amerikanska flaggan och ordet "brave". Lyckades även hitta ett par jeans på Hot Topic för endast 10 dollar, woho! Jag köper ju i vanliga fall aldrig smink, men jag har sett en reklam cirkulera runt på tvn om en ny maskara som tydligen får dina fransar att bli "manga" liknande! Anime/manga intresserad som jag är blev jag ju nyfiken. Har ingen maskara så varför inte lixom! Va ett rimligt pris på den dessutom, hoppas den funkar :D if so I can finally become a magical girl ~






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0