Vaaaaarmt *phew*

Nu är det vår "sista" dag, blir en lång resa innan vi är framme, dock lyckades jag få en bra plats, men en  del människor förstår jag mig bara inte på, själviska helt enkelt. Nog om negativa människor, jag försöker hålla mig positiv, roligast så! Härom dagen stannade vi vid staden Seligman i Arizona, mer känd som "Route 66 födelsestad". Det va väldigt mysigt med gammal amerikansk känsla. Vi åt varsin snowcone och inne i stugan där vi köpte den fanns det kort, sedlar, lappar från hela världen, hittade två saker från Sverige och en liten flagga från Danmark! Fotade lite innan vi gav oss iväg igen. 

Nästa stora stopp va Lake Havasu där vi även skulle stanna för natten, väl framme där kom värmen som ett slag mot ansiktet. Det va galet varmt, not my cup of tea så att säga! Vi packade ut lite smått innan alla va nerräknat av svett och det va dags att slänga sig i sjön. Den låg bara 10-20 meter från där vi slagit läger, väldigt passande måste jag säga. Vattnet va underbart, perfekt temperatur. Där hängde vi tills det va dags att fixa middag, taconight! Efteråt fixa vi sovplatserna och slängde oss i sjön igen, gick inte att stanna på land en längre tid. Dock tänker jag klaga liiiite, natten va hemsk. Måste vara ärlig. Tror inte jag fick någon sömn, värmen va hemsk och jag svettades hur jag än låg, ville bara att den skulle vara över. Ser fram emot att få sova i en riktig säng inatt då vi stannar på ett hostell. Ser även fram emot Hollywood etc, ska bli superkul ~






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0