4th of July in Philly đŸ‡ș🇾

De senaste dagarna har jag inte gjort nĂ„got speciellt, Ă€ven dĂ€rför uppdatering vart lĂ„g! Var mest en vanlig vecka, varit mycket "smĂ„stormar" ute dock och oerhört varmt! Men nog om det! 

HĂ€romdagen var det 4 juli, vilket troligen Ă€r nĂ„got speciellt för dig eller mig, men för en amerikan Ă€r det stort. Är ju iprincip deras nationaldag. Vilket oftast foras med fyrverkerier etc. Jag och Andrea drog in till Philly runt 16 tiden, blev en lĂ„ng sovmorgon dĂ„ jag va uppe vĂ€ldigt lĂ€nge kvĂ€llen innan hehe. Vi promenera runt och fick Ă€ven nĂ„gra glimtar av kĂ€ndisar, WOHO! Va tyvĂ€rr vĂ€ldigt packat framme vid scenen dĂ€r de upptrĂ€dde sĂ„ det fanns ingen chans att se nĂ„got. SĂ„ vi parkerade oss framför en stor tv-skĂ€rm. 

Jag va sĂ„ nöjd att jag fick se vackra Nicki Minaj, sĂ„g Ă€ven Ed Sheeran , dock bara en snabbglimt. I samband med att ha S pelade va vi pĂ„ jakt efter ett par andra kompisar. KvĂ€llen avslutades med fina fyrverkerier. En kul grej jag upptĂ€ckte va att ovanligt mĂ„nga stirrade pĂ„ mina strumpbyxor samt Ă€ven gav mig fina kommentarer om dem, random men superkul! Nu ligger jag Ă€r i sĂ€ngen och Ă€r redo att nana, imorgon ska vi ses igen och dĂ„ blir det troligen bio! 






Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-Ă„r i USA!

RSS 2.0