Sharkweek!

Nu var det några dagar sedan resan, haft annat på tankarna och inte bloggat något. Det har inte har inte hänt så mycket, jobbade min sista vecka och spenderade tid med underbara Dea (Andrea) som för den delen har fixat sin första gaddning, enkel men awesome! Jag måste även vara ärlig och säga att jag börjar bli lite smått nervös, snart är det mindre än en vecka tills jag åker hem! Längtar! Men är samtidigt nervös för det. Har redan sagt hejdå till min värdmamma och barnen, de åkte nämligen på semester i helgen, jag grät lite men höll huvudet högt. Verkade som några av dels kulle sakna mig iaf haha ^^ 

Just nu är jag hemma och kollar lite Sharkweek, älskar att det är en sådan stor grej här. Älskar hajar! <3 Så ja vad ska man hitta på idag då, tänkte stänga min bank så det är gjort, och sedan bara använda cash. Sedan ska jag nog kanske packa lite, se om det är något mer som behöver köpas. Time to get to work ~






Kommentarer
Julia Hedman

ååh, jättefin tatuering!

Svar: JÅÅÅ
Jessica Fjant

2014-08-12 @ 16:35:22
URL: http://jerhlers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0