At last!

Har varit ganska tomt här på bloggen, men nu åter igen har jag fått en matchning! Fick den i torsdags egentligen, men kände att jag ville vänta med att skriva om det här, hehe. Har pratat med dem en gång på Skype och det kändes mycket bra! Mamman var riktigt trevlig och skojig, likaså pappan. De har två döttrar som jag ska "ta hand" om, de är 11 och 14 år. Jag kommer vara mer som en storasyster än som en som faktiskt tar hand om dem, jag kommer vara som en extra hand. Något som även gör mig mer exalterad är faktumet att de båda gillar My little pony och anime/manga *överlycklig* kommer nog trivas med som fisken i vattnet, hehe! Pratade nämligen lite med dem via Skype och de var roliga och busiga. Så jag ser fram emot detta och hoppas att de är lika positiva som jag.

Kramis!

P.S Har även lagt ut en video, men hann få matchningen innan, hehe. D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0