Family and kitteh

Det känns fortfarande bra med familjen, det ska bli extra intressant med tanke på att "barnen" är äldre. Jag kommer ju troligtvis känna mig som en äldre syster som bara har lite mer uppgifter i hemmet än vanligt. Men jag tycker bara det ska bli kul, jag är lite smått taggad när det kommer till att laga maten nästan varje kväll. Och om det skulle bli denna familjen så hade jag såklart tänkt fråga dem om det är ok att jag lägger ut information om dem här, skriver om dem osv. Vill ju kunna visa familj, vänner vad jag gör under dagarna och även berätta mer om familjen! En sak som jag iaf kan berätta som jag inte minns om jag har skrivit... de har FEM katter, är ganska överlycklig haha! Älskar katter, meow ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0