Happy!

Kan nu glatt meddela att jag och familjen har "valt" varandra. Datumet är inte satt ännu, men jag kommer åka i Augusti, så mycket vet jag iaf, hehe. Känns bra att jag får ha sommaren hemma och verkligen hinna umgås med massa människor innan jag lämnar Sverige för ett år. Även om jag är lite rädd så är jag samtidigt så himla glad och lycklig! Var ju ett tag då jag verkligen trodde att jag inte skulle hitta en familj :o Mina känslor nu är att jag är lite nervöst men samtidigt taggad, att få träffa familjen/nya människor och att få bo i USA. Yippi! ~


Kommentarer
Ida Linnéa

Grattis Älskling!! :D :D :D

Svar: Tack!! (sent i know xD)
Jessica Fjant

2013-04-29 @ 10:46:14
URL: http://www.IdaLinneaAuPair.blogg.se
Beatrice

Sååå du har skaffat blogg? Yay! :D <3

Svar: Japp! Dock mest kopplat till själv au-apair grejen, så har inte uppdaterat så mycket xD
Jessica Fjant

2013-05-18 @ 18:13:56
URL: http://emightesss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0