Soon!

Träffa min underbara pojkvän en sista gång idag innan jag åker och han åker, va svårt att säga hejdå, men jag är säker på att vi kommer ses snart igen. Han ska som jag sa också iväg, fast på semester till Cypern. Det är även bara några dagar kvar tills jag åker! Spännande c:
Familjen vill heller inte att jag skriver om dem här på min blogg vilket är helt förståeligt! De känner ju inte mig helt och att en okänd person lägger ut privata saker om en är ju heller inte helt säkert, hade jag själv inte velat om det gällde mig.
Håller även på att packa för fullt och presenterna är köpta till familjen, hoppas att de kommer gilla dem! :3
 
Kram till er alla ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0