Grrr..!

Idag och igår har varit två riktigt lat-dagar! Kan inte säga att jag gjort något produktivt haha. Men det är ok, skönt att ta det lugnt och inte göra någonting. För någta timmar sedan skypade jag med min "lill-kusin" Malin, saknar den fjanten, som tur är kommer hon att komma över och hälsa på i Februari, kommer bli jättekul! 
 
Råkade även ut för en intressant grej alldeles nyss, va ute för att köpa lite hämtmat för vi var lata haha, blev lite Wendys! Så tänkte jag att jag kör genom drive-thru, går ju snabbare etc, dock har jag aldrig kört själv igenom en sådan och beställt. Så jag körde in, sa det som mitt värdbarn ville ha och sedan så kollade jag lite smått vad jag själv ville ha, tog lite extra tid då jag inte hade en aning om vad som fanns! Hörde även inte allt han sa då det va en mic och de sa allt snabbt såklart. Efter en stund va jag klar och körde mot betalningsfönstret, hör precis när jag börjar köra att de glömt att stänga av mic:en och så säger en röst "Some costumers are so fucking stupid". Jag kände hur pulsen ökade och att jag blev alldeles röd av ilska, vem fan säger så?! När jag väl kom fram till betalningsfönstret så inser jag att det är troligen samma kille som tog emot min beställning. Jag frågade honom med en gång om det va just han som tog emot beställningar och ja, det var det. Frågade honom även om det va han som hade kallat mig "stupid/dum i huvudet", han såg förvirrad ut och sa nej, jag sa iallafall att det då hade varit någon i mic:en som hade sagt så, han bad lite halvt om ursäkt för att "någon" hade sagt så, jag körde sedan vidare och jag tror mig se i ögonvrån hur han börjar skratta... asså fy fan säger jag bara. Kokade hela vägen hem av ilska, usch!
 
(ej min gif!)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0