"I am fire.. I am death"

Bion va verkligen super! Waah längtar redan till nästa :D men usch sikket väder vi hade igår. Det regnade men va såpass kallt så regnet frös, är väldigt glad att jag hade med mig en skrapa i bilen så jag kunde se någorlunda när jag körde. Har även kommit på de sista julklapparna och ska väl snart sätta igång med att slå in dem. Julen närmar sig med stor kliv, är ju redan tredje advent idag! Häromdagen skypade jag med Johanna och vi konstaterad att det snart är två veckor tills våra föräldrar kommer hit, längtar! Dessutom är det ett nytt år också, hjälp! Någon som ska ha några nyårslöften? 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0