Jag ser det snöar ~

Häromdagen kom även snön till oss, julkänsla på hög nivå! Jag älskar snö, så jag blev överlycklig när jag såg att den började falla. Tack vare snön blev de två timmars extra sovmorgon för tjejerna, skolan sköt på tiderna, men även idag ställde snön till med problem, skolan är helt stängd! Jag tycker ju personligen att det är underbart med snön och det är inte ens såpass mycket att skolan skulle behöva stänga, men som jag uppfatta det så är snön väldigt tidig och att de inte ä vana vid så "mycket" snö. Oh well, sovmorgon idag med haha! Har inte hunnit med så mycket idag, pratat lite med Malin över skype, och hon har bokat biljetterna, hon ska komma hit!! *overly excited* kommer bli riktigt awesome, wiie! ~
 
 
En bra dag för den att falla, de sköra små tussarna har lagt sig som en mjukt täcke över marken, en fin dag för dig att flyga till himlen och inte ha ont mer. Vila i frid du vackra ängel, du är djupt saknad <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0