Julafton

Sitter här i min säng och mumsar på lite Kinder choklad, va längesedan man hade det, gott iaf! Jag va nämligen ute med mina värdmamma och plockade upp maten för ikväll, det är en tysk liten handel, så de ha massa importerat godis därifrån m.m. Passade på att köpa på mig lite utav varje hehe! Dagen har inte riktigt kännts som Julafton, de firar ju det inte speciellt här så måste väl vara därför. Fick skypat lite med familjen som precis skulle äta "Ris á la malta", va mysogt att få se dem och prata lite. Till min fasa kunde jag inte se Kalle Anka på svtplay, "neeeej" va min allra första tanke. Men jag sökte runt lite och hittade ett helt klipp på youtube, så tänkte att jag nu ska sätta mig och kolla igenom den, så får jag se den även om det inte blev exakt klockan 15.00 :3
Ikväll ska vi ha en middag och sedan ska vi till kyrkan för någon julcermoni, och imorgon, ja då smäller det! Både för att det är Juldagen, men även för att Doctor Who's julspecial kommer ut, wiie!
 
~ Merry Christmas Everyone ~



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0