Juletider!

Nu är det snart en vecka sedan jag skrev ett inlägg, massa fy på mig! Är bara sådan som person, vill verkligen skriva, men när man har så mycket att skriva om så hinner man inte. Iaf, nog om det. 
 
Jag ska om bara några minuter iväg på julfirande! Och ja, jag vet att det inte är jul idag, men här i denna familjen så blir det julmiddag idag med ena sidan av släkten. Sedan under självaste julen så kommer vi att fira också såklart! Jag är uppklädd och har faktiskt mascara på mig för en gångs skull hehe! Tänkte att imorgon ska jag banne mig skriva massa! Har hänt så himla mycket kul det senaste, besökt en stor trädgård där nästan alla träd har fina julbelysningar, pyntat granen, bakat pepparkakor etc! Ni får alla ha en fortsatt trevlig dag, kram ~
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0