McDonalds för "första" gången!

Vad skönt att december har äntligen kommit, nu kan man börja längta efter julen på riktigt, tycker jag egentligen! Men jag märkte av stressen som slog mig när jag såg att det va 1 december och inte november längre. Jag vill gärna vara klar med julklappar och liknande tidigt, för annars är jag rädd att de inte blir klara alls och jag får skämmas under julen när de jag planerat att köpa till inte fått något. Men det har nog som tur är aldrig hänt, inte än iallafall! Sitter nu och lyssnar på julmusik, lite klyshigt kanske men tycker det är så mysigt hehe! Blev även lycklig när jag upptäckte att jag kan se den årliga julkalendern på Svtplay, yippie! Någon som också tittar, vad tycker ni än så länge? "So far so good" enligt mig iaf ~
 
Kan ju berätta lite vad jag sysslat med idag, va ju ett tag sedan jag gick upp såhär tidigt. Eller ja, tag och tag, eftersom det va långhelg förra veckan så gick jag endast upp såhär tidigt Måndag och Tisdag, sedan va tjejerna lediga från skolan. Jag gjorde inte så mycket, som vanligt haha! Tittade på söndagens avsnitt av The walking dead, blev tyvärr spoilad igår av en sak som hände i avsnittet, blev inte glad, usch :( men ska inte skriva här, vill ju inte själv bli en som spoilar! Sedan åkte jag ut och fixade lite allt möjligt, besökte även McDonalds för FÖRSTA gången här i USA haha. Berättade för min värdmamma häromdagen att jag inte har käkat det här ännu, så vi besökte det idag. Jag har aldrig vart ett sådant stort fan utav det i Sverige, så det är väl därför det inte blivit av. Smakade som ett vanligt McDonalds, dock tyckte jag att det va ganska fräscht! 
 
Imorgon ska jag träffa Andrea och Daniel, ska umgås och även fixa lite presenter till festen vi ska till imorgon. Den lilla julfesten för vår och en annan aupair grupp. Efter det ska jag baka lite, får hoppas att det blir bra! 
 
Och ja, jag var ju bara tvungen att lägga upp den bilden på "Fancy" ketchup, måste ju vara något alldeles extra.. *snurrar på mustachen* 
 


Kommentarer
Klara

haha, "snurrar på mustaschen", så klockrent! ^^D KRAM PÅ DIG<3<33<3

Svar: Heheh ;D absolut! MASSA KRAMAR TILL DIG <3<333
Jessica Fjant

2013-12-03 @ 22:39:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0