Mysig julmorgon!

Nu är julstämningen på topp, kom ner till vardagrummet där alla strumpr hängde över vedspisen, fulla med paket! Kakorna och mjölken som vi hade ställt ut va uppätna. Barnens morföräldrar kom och över och det öppnades mer paket och vi åt en riktigt god frukost, bestående av hemmafjorda biskvier, äggröra med korv, olika sorters bär, etc! Efter det, mer paket! Så nu sitter jag och beundrar alla roliga och fina presenter jag fått, fick mer än jag trodde! Tomten verkade även veta att jag tycker om My little pony, fick en del sådana saker nämligen haha :D Sitter fortfarande i min juliga pyjamas och ska snart byta om till fint och åka vidare hem till släkt! Då blir det en god middag och vem vet, kanske mer presenter haha :D i vilket fall som helt, mysigt och kul kommer det bli!
 
God jul allesammans! 
 
 
 
 


Kommentarer
Beatrice

Damn, mycket julklappar O.o awesome! :D

Svar: Hihi yaaay, jo va en del xD :D
Jessica Fjant

2013-12-26 @ 19:33:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0