New York med Johanna!

Imorgon bär det av till New York för att träffa Johanna, kommer fota massa! Hoppas vädret är med oss så det inte ösregnar, har hört att det tydligen är snö och fint i Sverige *snyft* vill också ha!! Hoppas det kommer hit snart :D
Jag kommer kanske ha tillång till internet om vi (till er förvåning) besöker Starbucks haha! Annars kommer det upp något imorgon kväll (natt för er!) Jag ska ta tåg in så det kommer ta en litet tag, så det blir upp tidigt som en vanlig arbetsdag! Men det är det värt, vill ju få ut så mycket som möjligt utav dagen. Nu ska jag nog hoppa i säng så jag är någorlunda utvilad imorgon. Sov så gott allihopa ~ 
 
Ps. Glömde helt av att visa när jag bakade, vilket var i tisdags, kommer upp bilder om det imorgon också!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0