Onsdag

Kommer ni ihåg att jag i ett tidigare inlägg skrev att jag hade besökt något svenskt? Well, det är ju såklart IKEA jag pratar om! Vi skulle köpa några bokhyllor och dessutom tänkte jag att det kunde vara kul att få besöka. Redan när man klev in i varuhuset kändes allt väldigt likt det vi har hemma o Sverige, kändes lite smått hemma, haha! Vi promenerade runt där och plocka lite vad vi skulle ha. Käkade även lunch, blev såklart svenska köttbullar, potatmos, brunsås och lingonsylt :3 mums! Lyckan som uppstod när jag insåg att de hade Glögg där, waah! Kände verkligen att Glögg va ett måste. Köpte även chokladflarn som fanns i den lilla "svenska" matdelen hehe.
 
 


Kommentarer
Julia Hedman

hä dö XD

Svar: hahaha ajjemän xD
Jessica Fjant

2013-12-13 @ 19:57:50
URL: http://jerhlers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0