Snart kommer tomten...

Middagen va rikitgt god och det va mysigt att sitta där med min amerikanska familj, väldigt skillnad till skillnad från hemma i Sverige, inget dåligt, det va riktigt trevligt och kul! Efter den middagen begav vi oss till kyrkan för en liten cermoni. Det va trevligt, även om jag inte är speciellt kristen, de sjöngs lite sånger etc. Roliga va att det är en sång i psalmboken som jag faktiskt gillar och den sjöng vi i slutet av allt, hade suttit och hoppats på att den skulle spelas haha! "Hedarna som på fältet vaktar" va det, fast på engelska då såklart. När vi kom hem bytte vi om till pyjamis och hängde upp våra julstrumpor över vedspisen, min värdmamma läste en julsaga som nästan alla amerikanska familjer läser för sina barn kvällen den 24:de. Så nu ska jag krypa till sängs och hoppas att jag är på "The nice list" och inte på "The naughy list" c: 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0