Tidig Jul ~

Igår va en riktig mysig kväll med min amerikanska "familj". Vi kom dit och började mingla runt, något jag inte är särskilt bra på. I början va jag väldigt tyst och höll mig lite smått för mig själv, är ju som sagt väldigt blyg, men efter ett tag började jag prata med en tjej som va där som va en god vän till en utav släktingarna, hon va här från Brasilien och skulle studera i 2 månader, helkul ju! Vi pratade som bara den och kvällen blev genast mycket roligare. Vi käkade lite mat och öppnade paket, jag hade inte alls räknat med att få en endaste present då jag tekniskt sätt inte är en del av familjen, men jag fick 5 paket! Blev så rörd och riktig glad, Min värdmamma hade även stickat en  alldeles egen julstrumpa som jag ska hänga över vedspisen, hoppas tomten lämnar något i den hihi! P.s mitt värdbarn tyckte det va kul att skriva bak på bilen *stolt aupair*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0