Tisdag

Nu har man äntligen lite tid över till att publicera de inlägg jag hade tänkt skulle komma upp! I tisdags hade min aupair grupp + en annan grupp ett liten "fest". Vi träffades hos deras LCC och de flesta hade tagit med sig något som de bakat eller lagat. Vi hade även med oss varsin present som vi skulle spela om. Det va mysigt, dock kände jag att jag inte fick pratat så mycket med den andra gruppen, jag höll mig med Andrea. Pratade lite dock med en tjej från Austrailen, super schyst! Synd nog åker hon hem redan i Januari :c hoppas att vi hinner ses innan hon åker iallafall! Här kommer lite bilder från kvällen! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0