Uppdatering..!

Halloj! 
 
Jag har aldrig varit en riktigt blogg-människa, men jag vill ändå uppdatera folk om det går! Speciellt när jag väl anländer till USA och familjen. Men jag är ganska säker att min uppdatering kommer öka så fort jag satt foten där! Min underbara vän Ida lämnade Sverige idag och började sin resa mot NY! I miss you already! Men vi ses ju snart igen <3 
 
Jag kan ju summera lite vad som hänt den senaste tiden! 
 
I måndags åkte jag upp till vår huvudstad för att fixa mitt amerikanska visum, men även för att gå på ett möte hos Culture Care. Det var nervöst när jag stod i kön för att komma in till ambassaden, man gick in en och en och de va väldigt strikta, klumpig som jag är fumla jag med mycket, tappade saker och hörde fel ehe, well well, that's me! Jag fick mitt visum iaf, woho! Efter ambassaden så tog jag o mamma lite kaffe vid hamnen, myspys! 
Även mötet gick bra, men feg som jag är vågade jag inte prata med de andra au pairerna, förhoppningsvis får jag ett mail snart med namn och e-mail addresser till au pairer som åker samtidgt som jag själv! 
 

När vi var klara med det vi skulle göra så hade vi tid över till annat då vårat plan först gick på kvällen! Så vi strosade runt i Gamla stan, köpte både glass och sushi, mums! Hittade även en manga jag letat efter.
 
 
~ Fluffy hugs ~
 


Kommentarer
Ida Linnéa

ÅH! SAKNAR DIG OCKSÅ! <3<3

Svar: CUTIE <3 <3
Jessica Fjant

2013-07-10 @ 02:35:22
URL: http://www.idalinneaaupair.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0