Tiden går fort..

Ja precis som rubriken säger, tiden går fort. Nu har man "sommarlov" eller ska man säga att man är arbetslös? Nejnej, låter så tråkigt, haha! Kan ju även tillägga att studenten
 
var helt sjuk! På två olika sätt faktiskt, dels va den SJUKT rolig, en underbar upplevelse som kommer finnas med mig för evigt (höh) och det andra att jag faktiskt va sjuk, bleh. Ja det va ju inte så himla roligt. Vaknade med en ond hals men humöret var ändå på topp. Och mot slutet av dagen kunde jag inte yttra mig ett enda ord, min röst va helt väck, haha! Jag tror heller ärligt talat inte att jag har insett att skolan är över för gott, beror ju iofs på om man läser vidare, men det får vi se!

Sommaren är här och vädret har varit upp och ner, perfekt sommarväder om ni ska fråga mig! ~

Det är även snart dags för mig att resa upp till Stockholm för att besöka den amerikanska ambassaden och au pair-mötet! Lite spänd är man allt. Är dock väldigt orolig över ambassaden då det gäller att verkligen ALLT är med, annars är risken stor att man inte får något visum *hjälp*. Men jag tror nog att det ska ordna sig.

 
Lite härliga bilder från studenten ~


Kommentarer
Beatrice

Du får fota massor i USA!! ~ <3

Svar: Åh det ska jag absolut göra! Kommer ju ha med min canon-kamera! :D mihi! <3
Jessica Fjant

2013-06-17 @ 16:38:13
URL: http://emightesss.blogg.se
Ida Linnéa

Håller med Bea! Massor av foton och en hel del besök i Chicago blir det för din del, MWAH! SNART ÅKER VI ÄLSKLING! <3<3

Svar: Hihih ja! GASH kommer bli helt awesome! Jag kommer peppa dig hela vägen!! <3 WIIE
Jessica Fjant

2013-06-22 @ 23:36:44
URL: http://www.idalinneaaupair.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0