2 veckor, go Ida!

Man börjar inse nu hur kort tid det är kvar nu tills det bär av, en av mina bästisar (ja jag har bästisar, don't judge me) kommer ju också att åka till USA som au pair. Hon flyger dit om redan två VECKOR, det är knäppt! Jag vågar själv inte ens räkna ut hur lång tid det är kvar, känns bättre att inte veta helt exakt! Men vi träffades en sväng igår och pratade om det men även lite smått och gott, hon berättade hur nervositeten började krypa sig fram, flygbiljetterna har hon redan fått, och jag förstår henne, snart dags ju! Jag kommer stötta henna hela vägen, speciellt nu i början, då det är extra jobbigt och man behöver alltid en extra knuff där bak så man håller sig på fötterna! Själv är jag hyfsat lugn, klart att man är lite nervös till och från. Men jag vet att det kommer gå bra ändå! Nu ska jag snart iväg på min hälsoundersökning, blä för blodprov! Men tänker ändå positivt om det då det är för en god sak.
 
 
~ Derp bild på mig och Ida när vi var uppe i Trysil ~
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Men vad var det för bild? XD <3

Svar: En vacker bild! ;D
Jessica Fjant

2013-06-26 @ 15:59:13
URL: http://www.idalinneaaupair.blogg.se
Ida Linnéa

Jäklar vad långt hår jag hade O.o

Svar: Tänkte inte på det :O sant!
Jessica Fjant

2013-06-26 @ 15:59:25
URL: http://www.idalinneaaupair.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0