Familjematch!

Har äntligen blivit matchad med en familj vilket känns helt underbart! Trodde helt seriöst att jag inte hade någon chans längre för det hade gått sådan lång tid. Men ikke sa nikke, hehe. Jag vet inte vad de tycker om att jag lägger ut information om dem på nätet ännu så jag tänker inte avslöja allt för mycket! Vi har ju heller inte valt varandra ännu trots allt. Men jag kan säga att de bor i närheten av New York, tihi. De har en dotter som är 8 år gammal. Trots att vi inte hunnit snacka så himla mycket så känns ändå denna familjen riktigt bra! Är lite smått nervös nu också för vi ska troligtvis snacka via skype imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0