Inget nytt

Har gott en hel helg nu och inte fått något svar från familjen ännu, hoppas att jag får ett rakt svar snart, så jag kan gå vidare ifall fallet nu var så. Skulle jag inte bli vald av dem skulle jag behöva göra en film, där jag visar min personlighet, berättar om mig själv, barnerfarenheter, visar upp mitt hem eller liknande. Det ger mig nämligen en större chans att hitta en familj snabbare. Vill inte behöva vänta i 2 månader igen för en ny matching. Jag vill gärna har några månader innan jag väl åker att hinna planera, fundera, och verkligen förstå att jag ska åka. Får jag bara en månad på mig kommer det nog inte gå. Måste kunna förbereda mig både psykiskt och fysiskt innan jag väl åker. Ska ju trots allt vara iväg ett helt år. Jag får bara vara possitiv så ska allt detta blir bra!
Kram till alla fjantar där ute ~ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0