Ludd

Just nu är allt lite luddigt precis som rubriken säger. Familjen som jag hade bilivit matchad med mailade mig för någon timme sedan och skrev att de kände att deras dotter kanske hade en lite för stark personlighet för mig. De tyckte om mig en del verkade det som dock, men det är ju ändå i slutändan sitt barn som de bryr sig om. Och då måste ju au pairen passa ihop med denne. Jag tror personligen absolut att jag klarar av henne, hon verkar bubblig och härlig. Men jag accepterar såklart deras val. Men så skrev jag ändå till dem att jag tror jag fixar det, och att jag tycker om dem väldigt mycket. Så de tänkte tänka över det en extra gång. Jag hoppas ju att de väljer mig men har inga höga förväntningar över det. Jag accepterar hur de än väljer att göra. De var ändå trevliga nog som meddelade mig, vet folk som bara struntar i att berätta anledningen osv.
Well gott folk, stay tuned ~


Kommentarer
Ida Linnéa

Det löser sig, Älskling!

Svar: Jadå, på ett eller annat sätt ^^
Jessica Fjant

2013-03-15 @ 11:06:15
URL: http://www.IdaLinneaAuPair.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0