Skype!

Har ganska nyligen pratat med familjen.. kan kort och säga att de är helt underbara! Avspända och roliga, inte allt för många regler och de har humor. Redan efter en kort stund kändes det bekvämt att snacka med dem, klockan tickade på och vi snackade i ca 1,5 timme. Den lilla flickan var en riktig liten nippertippe, glad och pratade hela tiden, inget negativt med det alls, utan helt perfekt! Hon är riktigt söt och hon hade t.o.m. skrivit upp lite frågor hon ville fråga mig, hihi! Det visade sig att vi båda gillar färgen rosa och sushi, perfect! För mig känns denna familjen helt rätt, jag hoppas bara att de känner samma sak. Ska prata med dem igen imorgon via skype, längtar redan! Kom på att jag även ska passa på och fråga dem om det är ok att jag skriver om dem lite smått på denna bloggen, vill ju kunna hålla mina nära och kära uppdaterade!
Well time to sleep ~


Kommentarer
Klara

grattis! vad gulligt att hon hade skrivit ner frågor till dig^^ kunde du besvara dem? :O ;)

KRAM :D

Svar: Hihi tack! :D ja, blev faktiskt lite rörd :') klart jag kunde! Några av frågorna var: Vilken är din favortifärg? Vilken är din favoritmat? Osv... ;)
STOR KRAM :D
Jessica Fjant

2013-03-13 @ 21:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0