Butterbeer ~

Mötte upp Andrea för en stund sedan och nu sitter vi och myser på Starbucks, och pratar killar och musik hihi ~
För några dagar sedan skickade min värdmamma en riktigt cool grej som vi bara var tvungna att testa, man kan nu beställa... Butterbeer på Starbucks!! De flesta borde känna igen denna dryck, det är den som de flesta trollkarlar och häxor beställer när de besöker The Three Broomsticks, hehe. Jag hade skrivit ner receptet på ett papper och gav det till kvinnan i kassan lite halvdiskret, ville ju inte att någon mugglare skulle misstänka något! Den va verkligen riktigt god, så har ni chansen att besöka ett Starbucks så beställ det!! 
 
 


Kommentarer
Jerhler

omg cooooooooolt kan man det i sverige också tro?

Svar: Det tror jag! Du kan ju testa och se :D
Jessica Fjant

2013-11-21 @ 21:35:44
URL: http://jerhlers.blogspot.se/
Rasmus

*yoink* ;)

Svar: Du får skaffa en egen! *tar tillbaka den* ;O
Jessica Fjant

2013-11-21 @ 23:11:49
Ida Linnéa

OMG OMG OMG! SKICKA ÖVER TILL MIG NU!

Svar: Tihih, hade gjort om jag kunnat! <3
Jessica Fjant

2013-11-26 @ 17:51:58
URL: http://www.missaida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0