Bye bye...

Då sa man hejdå till Johanna tidigare idag och det är in i vanlig rutin igen. Dock kommer vi ju att ses igen i början av Januari då våra föräldrar kommer till NY och vi ska åka dit och spendera några dagar ihop, kommer bli rikitgt skoj! Får ju erkänna att jag saknar min lilla fjantfamilj <3 Imorgon blir det att kolla maaassa Doctor Who, vill verkligen komma ikapp innan lördag. Då är det "The 50th anniversery" med Doctor Who, så himla coolt att det är exakt 50 år sedan första avsnittet av serien startade, det ska även sändas samma tid som  då för 50 år sedan oavsett vilken tidszon man befinner sig i ~ Får hoppas att det är en bra tid, troligen någon gång mitt på dagen för mig, My little pony har ju även säsonstart, wiie ~ kommer bli en awesome helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0