Inte ok..!

Usch vad dålig min uppdatering har varit! Jag som har så mycket att skriva och berätta om :D sen jag senast skrev har jag hunnit gå på bio två gånger, firat Thanksgiving! Just nu sitter jag och tar det lugnt, kom hemför bara någon timme sedan från en trevlig middag hos några släktingar, är ju Thanksgiving. Imorgon är jag ledig så jag tänkte att jag ska försöka få upp alla inlägg om veckan osv, är alldeles för trött för att anstränga mig till det haha! Vill ju att det blir bra ~
 
Random bild från veckan.. tror jag!


Kommentarer
MATILDA

fin blogg :)

Svar: Tack så himla mycket! :D
Jessica Fjant

2013-11-29 @ 18:00:02
URL: http://matildays.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0