Johanna wiie ~

Då var det helg igen och jag har inte bloggat något alls denna veckan, jag ber om ursäkt för detta. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte mått så bra psykiskt, spenderat den mesta tiden framför Doctor Who och datorn med massa godis. Det beror inte alls på familjen, de är underbara och man kan inte må dåligt i deras umgänge. Jag mår mycket bättre idag, vilket är väldigt skönt. Jag plockade även upp Johanna för några timmar sedan på flygplatsen, sikken pärs! Man måste köra för att komma till de olika terminalerna osv, så himla krångligt! Tog oss en timme eller något för att hitta varandra haha. Men nu är hon här och det är riktigt kul! på vägen hem stannade vi på KFC, trodde det skulle vara godare än vad det, torrt och skumt. 
 
Nu sitter vi och bloggar och bara tar det lugnt, jag börjar själv bli trött så det blir nog att gå o lägga sig snart! Imorgon bär det av till King of Prussia, ett utav USA's största shopping-center! Har varit där några gånger innan, men inte så att jag har spenderat en hel dag där! Kan även vara bra att passa på med lite julhandling. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0