King of Prussia

Då vart vi hemma igen, trött som attan! Som jag skrev innan så besökte jag och Johanna King of Prussia, USA's största shoppingcenter. Tog ca 45 min dit, så himla krångligt att ta sig dit! Jag kände mig inte alls bekväm att göra på en STOR väg med oftast 4 filer, där alla kör som galningar och avfarterna är helt omöjliga. Usch säger jag bara haha, jag kände verkligen hur skönt det va när vi hade parkerat och va på väg in. Det va en skojsig dag och jag måste säga att det svider mer i benen än vad det gör i plånboken haha ! (Quote av Johanna) Inte för att jag är rik eller något, utan faktumet att byggnaderna va så stora och det blev långa sträckor att gå haha. 
 
Jag shoppade, vilken jag va lite stolt över mig själv för, jag är ju inte så mycket utav en storshoppare. Det blev lite saker till mig och julklappar. Roliga va att allt va verkligen dekorerat som om det bara va någon vecka kvar till jul, klassisk julmusik spelades och tomten satt i en stol och tog emot förväntansfulla barn. Jag och Johanna funderade på att besöka honom men vi vågade inte... haha ;) En annan kul sak som hände va när vi besökte en butik med massa olika krämer och doftljus m.m. Jag började dofta på några krämer med juliga dofter, jag klämde lite på flaskorna för att känna lukterna. Och gissa vd som hände då? Jo såklart så sprutar en utav flaskorna ut lite kräm direkt i ansiktet på mig, en tjej typ i min ålder stod och såg allt, hon började såklart gapflabba. Dock gjorde ju jag det såklart också, tur att det va en god doft iaf...! 
 
När vi kom hem så vilade hos en kort sväng och begav oss sedan ut för middag, mys pys! Nu sitter vi och fjantar oss och är trötta. Jag tror det blir att vi beger oss in till Philadelphia imorgon om inte annat dyker upp. Just nu tror jag det snart är dags för att sova, jag känner det iaf haha! 
 
 


Kommentarer
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Wow så fint det är! :D

Svar: Hehe ja! Riktigt fint :D värsta julkänslan typ!
Jessica Fjant

2013-11-17 @ 14:44:08
URL: http://citrusljus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0