Lyx och konsert ~

Hade en riktigt mysig kväll igårkväll med Daniel och Andrea, dock kände jag mig riktig hemsk när jag somnade i mitten utav filmen haha! Va ju lixom Harry Potter och de vises sten, fy på mig. Får titta om den nästa vecka när jag är hemma. Daniel åkte hem efter filmen och jag och Andrea gick och la oss, dagen därpå (idag) så beställde vi biljetterna till Universel studios, där vi ska åka till Harry Potter wizarding world, längtar supermycket! :D Vi åker fredag den 24 januari och kommer hem den 26. Senare åkte jag hem och laddade för att se ett band som va väldigt känt under 90-talet, Toad the wet sprocket, min värdpappa älskar dem. Innan jag väl kom hem kom jag fram till att jag va tvungen att tanka, så jag svängde in på en mack och parkade som man brukar göra och plockar upp mitt kort när jag ser att det står en kille utanför och väntar. Jag blev först lite förvirrad så jag öppnade dörren och gik ut, han sa att han kunde ta mitt kort, jag frågade honom då om de va en sådan mack där man inte behöver göra något och det visade sig vara det, så det va bara att hoppa in i bilen igen och dricka mitt kaffe medan han fixade med bensinen. Det kändes väldigt lyxigt haha och ovanligt såklart. Min värdmamma berätta att i New Jersey är det tydligen en lag där alla bensinstationer ska ha det som denna macken hade det. Lite roligt haha. 
 
Tänkte även summera denna kvällen och säga att den va AWESOME. Det visade sig att innan bandet skulle spela så hade det ett litet "förband" en kille vid namn Lee DeWize spelade några låtar, och han va riktigt bra, wow säger jag bara! Satt och smålog hela tiden han spelade, kan ju inte förneka att han va söt också haha! Han hade en så otroligt bra röst så man blev fast och ville absolut inte att det skulle ta slut! Tyvärr gjorde det de ändå, men han berätta att ha sålde sitt nya album i foajén. Så när det blev paus mellan banden så följde min värdpappa med mig och visade vart det va, för jag kände att jag ville köpa den. När vi väl va framma började jag plocka upp plånboken men då ser jag att han köper den och ger till mig, blev överlycklig och krama honom! Sitter faktiskt i skrivandes stund och lyssnar igenom skiva, love it! Skivan är dessutom signerad, yaay ~ Det verkar även som att han medverkade i American Idol 2010 och vann hela skiten! Jag har tyvärr aldrig hört talas om honom innan, men någon gång får ju vara första. Bandet som va höjdpunkten av kvällen va bra, musiken va dock lite för hög för att man skulle kunna njuta, men de va ju absolut inte dåliga! Men jag tror att min höjdpunkt av kvällen  var när Lee spelade, tihi! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0