Möte ~

Idag va jag på ännu ett au pair-möte, va trevligt att få komma ut lite med folk, och även skönt att träffa Andrea igen, tjejen jag övernattade hos, hon har sådan positiv energi kring sig så man blir bara glad utav att se henne! Mötet varade knappt 40 minuter så vi umgicks en stund efteråt, det var riktigt mysigt, pratade om lite allt möjligt. Hon introducerade mig även till en annan au pair, en kille dessutom, vilket tyvärr inte är så vanligt! Vi är väl ca 8 tjejer + honom i gruppen hehe. Riktigt trevlig, han bor heller inte så långt borta så vi tre funderar på att ses någon dag nu i veckan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0