Snart helg ~

Började min dag med lite Supernatural och fick sedan ett samtal från Andrea, hon fråga om jag ville träffas över en kopp kaffe med henne och Daniel, killen i vår grupp! Så jag tog mitt pick o pack och begav mig. Va super trevligt och vi pratade om allt möjligt, hur de firar sina högtider, väldigt intressant, berättade om Lucia osv hehe. Vi ska även ses imorgon kväll för en filmkväll med Harry Potter, wiie ~ vi ska introducera Daniel för det då han inte sett en enda film, inte okey!! Vi ska även passa på och beställa biljetter då jag och Andrea ska åka till Harry Potter världen i Florida i Januari, kommer bli awesome! Hon är en väldigt stor Harry Potter nörd nämligen, och själv har jag velat åka dit innan. Sedan lördag ska jag och familjen se en konsert med något 90-talsband (i think...?) Känner inte riktigt till dem, men tror att det kommer bli trevligt. Söndag ska jag träffa Andrea och Daniel igen, yippi! Jag ska få testa äkta mexikansk mat, Andrea dissade Taco Bell totalt då det inte smakar som äkta tacos överhuvudtaget! Så nu ska vi få den äkta varan :D Kommer bli en kul fullspäckad helg! ~
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0