TRICK OR TREAT

WAAH vilken upplevelse! Det var riktigt kul och man kände sig som ett litet barn när man gick runt och sa "Trick or Treat" och fick en liten godis! Mitt värdbarn trodde inte att jag skulle få något, men bilden här nedan säger annat ;D jag smällte nog bra in med de andra små tonåringarna hehe! Roliga va att när jag kom tillbaka till huset så va nästan allt godis slut, och vi hade köpte riktigt mycket! Men va väl extra mycket barn som var ute iår då det inte riktigt blev någon Halloween förra året (pga stormen) så jag fick leta fram en låda  med Kit Kat som rädda oss haha! Så himla synd att vi inte har detta i Sverige, va så mysigt när man såg alla barn springa runt till husen och få godis och vara glada! Mötte en söt liten unge som inte kan vart mer än 2-3 år i en Tiger dräkt, så himla söt!! Detta var verkligen en lyckad kväll! Lite sent men; Happy Halloween everyone! ~
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0