Attans bananer!

Jag har gjort något man absolut inte får göra.. jag lyckades försöka mig, gaah!! Jag vakna ca 10-15 min innan jag skulle köra ena värd-barnet till skolan, problemet är också att det är jagarn väcker henne etc, så hon sov ju också! Jag hade satt min klocka men ändå så ringde den inte, eller så lyckades jag stänga av den i sömnen.. blää! Men vi kom iväg tillslut iaf, hon blev sen men jag tror att det är lugnt. Nu sitter jag och käkar lite frukost framför American Horror Story, tvättmaskinen går för fulla muggar. Det känns riktigt skönt att det är fredag, det blir middag ute ikväll på vårat favorit-ställe! 
Random bild som Ida skicka till mig hihi! 


Kommentarer
Jerhler

det suger när sådant händer! Eller typ när mobilen dör mitt i natten, så den inte ringer på morgonen..
Haha åh vad söta ni var <3

Svar: Jo precis... blä säger man bara! Men det gick bra i slutändan! Hihih nawn, du är söt! :o <3
Jessica Fjant

2013-10-27 @ 11:31:37
URL: http://jerhlers.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0