Brevigt ~

Sitter här och svarar på några brev jag fått under de senaste veckorna, så himla mysigt med brev tycker jag! Det är lite mer personligt och man kan spara dem på ett helt annat sätt. Tyckte att det va dags att svara på dem, tack underbara tjejjor som skickat, ni vet vilka ni är :D <3

Ikväll ska jag och min värd-mamma göra lite "Banana Custard" låter mumsigt tycker jag! Annars kommer detta nog att vara en ganska slapp dag, vilket passar mig bra efter gårdagens rabalder. Innan hjälpte jag ena dottern att skala lite äpplen då hon bestämde sig för att baka en äpplepaj, roliga va att hennes mormor nyss kom över och gissa vad hon hade bakat och tagit med sig... en äpplepaj haha! Men det är awesome, dubbelt så mycket gott.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0