Cosco

Åkte till Cosco en sväng för att köpa på mig lite olika nödvändigheter, även lite mer godis till alla barn som kommer och säger "Trick or Treat", hehe. tycker det är så himla kul att gå runt i den affären då verkligen ALLT är i storpack! Väldigt bra för tex toalettpapper och saker som håller! Jag brukar ju dricka kaffe väldigt mycket, och min värd-familj har en kaffe maskin där man använder kapslar, väldigt smidigt när man bara ska ha en kopp! Så jag brukar köpa sådana kapslar i den vanliga affären, då är de i 10-pack. Men de tar snabbt slut, så hittade jag ett mega-pack med dem i Cosco, 54 st! Rena rama fyndet, är ju mycket billigare att köpa stora pack dessutom! Så nu har jag kaffe för en lång tid framöver haha! Testade även vanlig "hotdog" fast med massa intressanta pålägg, hade lök och något jag tror va boston gurka, och ketchup såklart! Ser ganska fett ut men det va väldigt gott haha! 
 
 
 


Kommentarer
Jerhler

Awww sötnöt då!
KAFFEPOWER! *fistpump*
<3

Svar: TIHI ~KAFFEPOWER ACTIVATE *fispumpingmode* <3
Jessica Fjant

2013-10-31 @ 21:24:44
URL: http://jerhlers.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0