Frukost

Sitter nu på starbucks (oj vilken nyhet, haha) och äter lite frukost! Har de senaste dagarna inte gjort mer än att sitta hemma framför datorn och segat, skulle ändå ut på lite ärenden så då passa jag även på att käka en mumsig frukost ute! Har med mig boken "Catching Fire" så ska nog hålla mig road. Dock va jag duktig igår och lagade middag, woho! Det blev en god gryta med nudlar/pasta. Har även pratat mer med den svenska Au pairen och ska se om vi kan få med oss lite andra tjejer och gå på bio nu i helgen, jag är ju väldigt sugen på en skräckis så vi får se vad det blir :3 
Ska även tillägga att första avsnittet av "The Walking Dead" va AWESOME! Längtar tills söndag då nästa sänds ~




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0