Nom nom...!

Käkade lite lunch häromdagen och passade även på att köpa en liten figur jag sucktat efter hehe. Gissa vart jag åt någonstans...? ;) läste en god bok även samtidigt som jag mumsade på min macka, "Catching Fire". Sounds familiar? Fortsättningen på "The Hungergames". Kände att jag gärna ville läsa den innan filmen kommer ut, och än så länge är den sjukt spännande och riktigt bra!! Och idag har jag inte gjort så himla mycket, tagit det lugnt och myst framför datorn. Snart så blir det middag, pasta med en god hemmagjord sås!
 
 


Kommentarer
Klara

Sista meningen i 'catching fire' är bäst! Så slagfärdig. Du kommer vilja fortsätta läsa bok 3 direkt ;) MEN vad du än gör, läs inte sista meningen i förväg!! KRAAAAAM<3<3 :D

Svar: Åhhhhh!! Ska försöka att hålla mig, hihi ;) KRAMISAR <3<3
Jessica Fjant

2013-10-03 @ 17:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0