Och så vart det...

... helg igen! :D eller ja, snart iaf, är ju Fredag! Vilket betyder att det är den veckliga städodagen! Varje fredag kommer en städerska hit och städar hela huset, medan jag tvättar alla lakan! Känner mig ganska oduglig när jag inte hjälper henne, men det är ju ändå hennes jobb att städa, inte mitt! För tillfället försöker jag planera lite hur jag ska hinna med saker innan jag måste plocka upp "barnen". Jag kom med förslaget om Tacos ikväll, så jag ska iväg och handla lite mat till det och även lite andra nödvändiga saker som saknas (kaffe!!!!) hehe.

Någon random bild jag hittade på nätet hehe!
 
 


Kommentarer
Mamma

Tacos är gott!!!!!

Svar: Supergott!!
Jessica Fjant

2013-10-04 @ 20:02:55
Julia Hedman

fan vad lyxigt med städerska :O fast jag skulle inte vilja att en främmande människa ska städa mitt hem...

Svar: Hehe jo precis! Det är lite ovant i början, men man vänjer sig såklart och det blir sjukt rent! :3
Jessica Fjant

2013-10-06 @ 21:06:37
URL: http://jerhler.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0