Pumpkins!

Idag har jag prövat på något jag ALDRIG gjort innan... jag karvade min alldeles egna pumpa! *stolt* Detta kommer i fortsättningen bli en tradition för mig! Den blev jättefiiiin, lite halvt läskig, passa mig perfekt! Mitt värdbarn gjorde även en, den skulle förställa Jack Skellington från filmen "Nightmare before Christmas", den blev riktigt snygg! Det är nämligen vanligt att man gör någon känd figur, kan vara allt från ponys till walking dead karaktärer! Men jag ville köra en originell Jack o' lantern, dock med en annorlunda mun, ville ha massa sylvassa tänder hehe! Här kommer lite bilder från hela processen! Enjoy ~
 
 


Kommentarer
Klara

De är jättefina! :D Det ser verkligen ut som Jack och din är jättefräck, den är ju läskig!!

Pumpor är mys^^

Svar: Hihi tack Klara! Ville verkligen ha en läskig en ;D Supermys!
Jessica Fjant

2013-10-30 @ 21:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0