Pyssel och Halloween!

Idag tänkte jag äntligen ta tag i skriva färdigt de sista brevet och få iväg dem, så jag satte mig och började pyssla med det helt enkelt, och för någon vecka sedan köpte jag och mormorn ett halloween hus som man kan pyssla ihop så blir det jättecoolt! Vi köpte det och tänkte att jag och värdbarnen skulle bygga ihop det, dock va det inte så intressant för dem så nu sitter jag här själv och gör den haha! Dock är det helt okey för mig, är på pysselhumör så ;) idag är det även en speciel dag... det är Halloween! :D 
 
Så jag ska ut med barnen och gå "Trick or Treat" senare ikväll, jag kommer nog vara mer exalterad än dem haha! Jag tänkte även se om jag kunde få en bra bild på mig i min kostym och lägga upp! Ska ju som sagt vara en mordisk Pinkie Pie ~ förhoppningsvis kanske jag kan få mitt värdbarn att sminka mig så jag ser riktigt ond ut hehe!
 
 


Kommentarer
Jerhler

jag har skickat kort till dig, har det kommit fram än? :DD

Svar: Hihi fick det alldeles precis faktiskt! TACK SÅ HIMLA MYCKET, OCH TACK FÖR HÅRSPÄNNENA WAAAH <3 kul att du lyckades tajma, fick det på självaste Halloween ;D ~
Jessica Fjant

2013-10-31 @ 21:23:33
URL: http://jerhlers.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0