♫ Santa Lucia ♪

Av någon skum anledning längtar jag till Lucia?! Går runt här i huset och sjunger massa typiska Lucia-sånger, katterna måste tro att jag är knäpp haha! Nästan varje år har jag vart med i åtminstone ett Luciatåg, men iår kommer jag inte det, lite svårt då Lucia inte firas här. Ska dock se om jag kan få med tjejerna att lussa för min värd-föräldrarna den 13:de, kan bli svårt haha, för det betyder att vi måste gå upp alla tre runt 6. Eller t.o.m tidigare, jag går alltid upp då så för mig är det lugnt men är lite osäker på tjejerna.. hmm, nåväl får fila på det! 
(ej min bild!)
 
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Haha, förlåt! Det är allt mitt Luciaprat som får dig att längta! ;) Skall sluta med detta, haha ;) <3

Svar: NEJ SLUTA INTE! Jag gillar att lyssna :D tycker jag kan få en egen show där du sjunger några sånger för mig på Skype! :D <3
Jessica Fjant

2013-10-17 @ 22:37:22
URL: http://www.MissAida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0