Sleepover och Släktträff

Jag hade tänkt göra en snabb uppdatering i söndags men det hanns inte med! Fullspäckat schema hehe! Under lördagen åkte vi nämligen och köpte pumpor (wiiiie!) så idag kommer troligen jag och mitt en värd-barn att göra dem läskiga heheh! Min ska bli läskig iaf :D vi passade även på att shoppa lite annat och när vi väl kom hem så va vi alla ganska trötta så vi slog oss ner och tog det lugnt. Ett utav barnen skulle iväg på kalas så jag skjutsade iväg henne runt sex-tiden. Som jag skrev i förra veckan så tog jag ju kontakt med en au pair och vi sågs, hon va väldigt rolig att umgås med och vi båda pratade lite om att kanske ses i helgen så väl hemma slängde jag  iväg ett mail till henne. Hon ringde mig en sväng senare och det visade sig att hon hade en vän över men undrade om jag ville träffas ändå. Så jag fixade lite snabbt och stack sedan iväg, vi hade det riktigt mysigt och hennes vän va jättesnäll också! Efter fikan tog vi oss en liten promenad i den lilla staden hon bor i, det gulliga va också att hon frågade om jag ville joina deras "sleepover", blev jätteglad! Alltid kul med spontana saker, så jag ringde och checkade med familjen och följde sedan med dem hem till henne. Jag fick en liten tour utav huset och inte till min förvåning så va huset jäääättestort! Man är ju så van vid stora hus nu för tiden hehe. Vi gjorde oss sedan bekväma och startade två "chick-flick" filmer. Det blev "She's all that" och "Clueless". Fjantiga men roliga haha! Eftersom detta va en spotan övernattning så hade jag inget att byta om till, men snäll som hon är fick jag låna en t-shirt att sova i, vi somnade efter filmer och tyvärr va jag tvungen att åka hyfsat tidigt morgonen därpå, då jag skulle följa med familjen på "October-fest". Dit vi skulle va en bit så vi behövde åka någorlunda tidigt. Jag kramade dem hejdå och stack snabbt in på Starbucks för lite frukost! Väl hemma tog jag det lugnt en stund och va tvungen att fixa mig, hann knappt kolla datorn innan det va dags att åka. Vi träffade lite släkt och käkade på en mysig restuarang vid havet och avslutade kvällen hemma hos barnens farmor.
 
 


Kommentarer
Beatrice

wooow, pumpor överallt! xDD NICE!

Svar: Hihihi jaa, sjukt många!! Hittade min alldeles egna, yaaay ~
Jessica Fjant

2013-10-28 @ 20:06:01
URL: http://beatricep.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0