Yay ~

Tog modet till mig igårkväll och mejlade en au pair som vart här nästan lika länge som jag själv, vi träffades på det senaste Au pair mötet och det kändes som att vi skulle kunna ha kul ihop. Hon svarade och vi bestämde kaffe på Starbucks nu idag. Mötte henne tidigare och det va så himla kul! Vi pratade om allt möjigt, dock va hon tvungen att gå för hon skulle börja jobba, men vi hann prata i ca 2,5 timme iaf hehe! Vi skojade runt och jag visade hur man tecknar ordet "Sköldpadda" på svenskt teckenspråk, och vi skratta åt det. Hon frågade även om vi kanske kunde ses snart igen, så jag se om vi kanske kan ses i helgen eller något, hoppas hon gillar skräckfilmer.. meheh! 

 


Kommentarer
Jerhler

ååh gud vad kul! :DD

Svar: Det va riktigt skoj! :D
Jessica Fjant

2013-10-27 @ 11:32:13
URL: http://jerhlers.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0