BILDER

Lite random bilder från veckan ~
 
Nedan kan man se mina nya underbara skor! Dock inte vågat använda dem ännu hehe, kommer nog bli en sväng med dem imorgon. Testade även en intressant rätt till middag, "Chicken and Waffles" med lönnsirap ringlat över det. Det va väldigt sött, men samtigt riktigt gott! Absolut värt att testa :D
Köpte även en mugg nu under veckan och den kom idag med posten, yay! En rosa mugg med min favorit pony Pinkie Pie, passar mig alldeles perfekt! Nu vet jag hur jag kommer dricka mitt morgon kaffe, hehe. Känner även att jag inte haft någon riktigt "egen" mugg. Har tittat på den länge och nu fick jag äntligen köpt den ~ 
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Mmm..snygga pjucks, mamma blev avis. :)

Svar: Tack! :D Hehe jaså? ;) hon får väl köpa sig ett par!
Jessica Fjant

2013-09-28 @ 21:10:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0